W naszym Przedszkolu aktywnie spędzamy czas oraz wzbogacamy wyposażenie i podnosimy standard zaplecza technicznego :)
OKRES WAKACYJNY 2024:
* Zrobiliśmy remont i modernizację sanitariatu gr II
* wypraliśmy przy użyciu specjalistycznego sprzętu - dywany we wszystkich salach dydaktycznych,
* Została rozpoczęta modernizacja schodów frontowych do przedszkola
2023/2024
* Zakupiliśmy nową mokrofalówkę i mikser dla pionu żywieniowego na potrzeby diet / wybiórczości pokarmowej naszych Przedszkolaków,
* Dokonaliśy modernizacji bazy przedszkola - zakup krzeseł, doposażenie sal przedszkolnych w zabawki,
* Zakup bramki frontowej, która będzie montowana w okresie wiosennym,
* Zostały wykonane wszelkie pomiary natężenia światła w salach dydaktycznych pod kątem profilaktyki ochrony oczu,
* Zostały wykonane badania natężenia prądu oświetlenia głównego i ewakuacyjnego pod kątem bezpieczeństwa i higieny pobytu w Przedszkolu,
OKRES WAKACYJNY 2023:
* Zrobiliśmy remont i modernizację sanitariatów gr I , sanitariatu kuchennego i w holu,
* wymieniliśmy windę towarową w pionie żywieniowym,
* odświeżyliśmy ( mały remont) pomieszczenie szatni dla Kucharzy,
* wypraliśmy przy użyciu specjalistycznego sprzętu - dywany we wszystkich salach dydaktycznych,
* zakupiliśmy i zamontowaliśmy monitor interaktywny w sali nr VI,
* dokończyliśmy modernizację elektryczną Przedszkola.
Wstęp deklaracji
Samorządowe Przedszkole nr 36 im. Krakowskiego Żaczka w Krakowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Samorządowego Przedszkola nr 36 w Krakowie.
Dane teleadresowe jednostki:
Samorządowe Przedszkole nr 36 im. Krakowskiego Żaczka w Krakowie
ul. Okólna 18
30-669 Kraków
tel: 12 651 30 71
Data publikacji strony internetowej: 03-09-2014
Data ostatniej aktualizacji: 11-09-2023
Data ostatniego przeglądu strony internetowej oraz deklaracji dostępności:25-02-2024 (bez zmian w stosunku do deklaracji z dnia 23-03-2022.)
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez pracownika przedszkola.
Strona internetowa jest częściowa zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
1. Brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów.
2. Brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników obsługiwanych przez osoby niepełnosprawne.
3. Zamieszczane na stronie zdjęcia nie posiadają opisu alternatywnego, mają one charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań; niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników (skany dostępne w formacie pdf lub inne dokumenty w formacie doc.) nie są dostępne cyfrowo. Strona została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
4. Administratorzy/ redaktorzy dokładają wszelkich starań aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności.
Powody wyłączenia:
1. strona została zaprojektowana przed wejściem w życie usatwy o dostępności cyfrowej,
2. mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności,
3. poprawienie dostępności strony niosłoby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia 22-09-2020
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osoba odpowiedzialna: Ewelina Borowy
adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontaktować można się również dzwoniąc na mure telefonu: 12 651 30 71
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej cyfrowo oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywateli.
Dostępność architektoniczna:
1. Do budynku przedszkola można wejść wejściem od parkingu jak również wejściem głównym od strony ulicy.
2. Budynek jest dwupoziomowy, przy wejściu głównym znajduje się podjazd dla wózków.
3. Drzwi wejściowe otwierane są ręcznie, po uprzednim zwolnieniu zamka elektronicznego przez pracownika Przedszkola.
4. Gabinet Dyrektora oraz Sekretariat mieszczą się w holu przy wejściu na parterze po prawej stronie.
5. Na parterze przedszkola znajdują się sale grup: 1 i 2, szatnia dla dzieci oraz toaleta. Na I piętrze są sale grup: 3, 4 ,5 i 6 , kuchnia oraz toalety.
6. W budynku nie ma windy, pochylni, platform oraz informacji głosowych.
7. Budynek nie posiada toalety dla osób niepełnosprawnych.
8. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.
9. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
10. W okolicy przedszkola nie obowiązuje strefa parkowania.
Aplikacje mobilne:
Jednostka nie posiada aplikacji mobilnej.
GRUDZIEŃ
06.12.2024 r. Wizyta Świętego Mikołaja we wszystkich grupach Przedszkolnych
20.12.2024 Uroczyste spotkanie kolędowe wszystkich przedszkolaków oraz całego personelu przedszkola
LISTOPAD
05.11.2024 r. Dzień POSTACI Z BAJEK - można przynieść przebranie
08.11.2024 r. Uroczysta Akademia z okazji DNIA 11 LISTOPADA - obowiązuje strój GALOWY (BIAŁA bluzka, Czarna/granatowa Spódnica/Spodnie)
12.11 .2024 r. Przegląd Stomatologiczny
14.11.2024 r. Sesja Zdjęciowa - KALENDARZE 2025 - prosimy o odpowiedni ubiór
21.11.2024 r. Koncert Szkoły Muzycznej YAMAHA
25.11.2024 r. Dzień PLUSZOWEGO MISIA - można przynieść pluszowe Misie
28. 11.2024 r. Dodatkowa Sesja Zdjęciowa - KALENDARZE 2025 - prosimy o odpowiedni ubiór
PAŻDZIERNIK
04.10.2024 r. Sesja Zdjęciowa - Jesienna
08.10.2024 r. Akcja - Sprzątanie Świata
14.10.2024 r. DZIEŃ NAUCZYCIELA - Uroczysta Akademia
15.10.2024 r. Udział w Projekcie #ratowniktyteżmożeszratować
16.10.2024 r. DODATKOWA - Sesja Zdjęciowa - Jesienna ( dla osób nieobecnych w pierwszym terminie 4.10. 2024)
16.10.2024 r. Pokaz tańca nowoczesnego - TanMuz
WRZESIEŃ
01.09.2024 r. Rozpoczęcie roku przedszkolnego.
13.09.2024 r. DZIEŃ KROPKI - ( Prosimy, aby dzieci w tym dniu miały na sobie ubrania w kropki lub z inicjałem kropki :)
19.09.2024 r. Koncert Szkoły Muzycznej - YAMAHA
20.09.2024 r. Dzień Przedszkolaka na wszystkich grupach przedszkolnych.
Procedura postępowania w momencie podejrzenia zakażenia
Procedura bezpieczeństwa wewnętrznego w okresie pandemii covid19
Załącznik nr 1 do Procedury zapewnienia bezpieczeństwa wewnętrznego w okresie pandemii covid19
Procedura przygotowania i wydawania żywności dla dzieci w okresie pandemii
Procedura przyprowadzania i odbierania dzieci w okresie pandemii covid19